آرشیو فروردین ماه 1400

دوربين مداربسته / مقالات تخصصي در زمينه دوربين هاي مداربسته

تبليغات ترانزيتي چيست؟

۱۲ بازديد

 


پشت وانت نيسان آبي رنگي با خطي خوش اين بيت نوشته شده بود. نيش دوست از نيش عقرب بدتر است... پس بزن عقرب كه دردش كمتر است. همان نيسان هاي آبي رنگي كه متقاضيانش معتقدند كه رنگ آبي آن از رنگ هاي ديگر آن قدرتمندتر است و عملا رنگ هاي ديگر آن با شرايط موتوري و بدنه يكسان در بازار با استقبال و موفقيت روبه رو نبوده است و سهم بازارشان در مقايسه با رنگ آبي بسيار كمتر است كه اين پديده براي برخي ديگر از كالاها هم وجود دارد كه خود نيازمند تحليل بيشتر و يك ستون جداگانه دارد.

هيچ مي دانيد كه تبليغ تنها تبليغ تلويزيوني نيست و اصولا هرگونه ابلاغ پيامي كه از رسانه اي به سوي مخاطبي فرستاده شود تبليغ به حساب مي آيد و تبليغ به قول كاتلر آميخته اي دارد كه به آن آميخته تبليغات مي گويند. در سال هاي اخير گفتاري به گفته هاي تبليغات اضافه شده كه البته به نظر نويسنده، مطلب تازه اي نيست، اما به دليل ساختاربندي انجام گرفته براي آن مي تواند استفاده از آن براي شركت ها مفيد و كارساز باشد. واژه ترانزيت در معناي عام آن براساس فرهنگ معين عبارت از: جابه جايي مسافر و كالا بين مبدا و مقصد كه مستلزم عبور از كشور ثالث باشد. حال وقتي كلمه تبليغات را به آن اضافه مي كنيم مي شود رسانه تبليغاتي كه در حركت است و جابه جا مي شود و در همين حين آگاهي رساني نيز مي كند.

نمونه هاي قديمي آن در ايران اتوبوس هاي شركت واحد خودمان است كه از قديم روي آن تبليغات چاپ مي شد و گاه مربوط به امور اقتصادي يا فرهنگي بود، مانند آگهي هايي كه مي گفت ارائه بليت نشان دهنده شخصيت شماست يا كاميون ها و وسايل سنگين حمل ونقل است كه روي آن نام كارخانه سازنده يا شركت حمل ونقل كننده چاپ مي شود، اما در اين باره نوآوري هاي ديگري نيز مي توان انجام داد مانند اينكه با درست كردن فضاهاي مناسب و متناسب كالا را در حين حركت به نمايش درآورد.

article_image_one_642.jpg

چرا روش هاي تازه اي را بايد جست وجو كرد

وقتي از كاتلر در كتاب «و چنين گفت كاتلر» مي پرسند شركت ها چگونه مي توانند به صورت موثر به انبوه مخاطبان دست پيدا كنند؟ او پاسخ مي دهد،افراد فعال در تبليغات ديگر روزهاي طلايي رسيدن به انبوه مخاطبان از راه نشريات و تلويزيون را نخواهند ديد و بازاريابي تركيبي از هنر، علم و مهارت است. حال سه راه حل وجود دارد؛ ادامه راه قبلي يا تبليغ در مراسم جهاني نظير المپيك براي رسيدن به انبوه مخاطبان يا شناخت درست مشتريان و تامين نظر آنها (البته به شكل مطلق نمي توان هيچ يك از راه ها را رد كرد، اما در هر حال عقلانيت و خردمندي توصيه مي شود).

او در ادامه مي گويد: دوران ريخت و پاش هاي تبليغات تلويزيوني به سرعت در حال سپري شدن است، من به شركت ها پيشنهاد مي كنم تا بودجه تبليغات انبوه تلويزيوني را كم كنند، تعداد بينندگان تلويزيون در حال كاهش است. بسياري از بينندگان تبليغات را نگاه نمي كنند طول مدت هر تبليغ هم آنقدر كوتاه شده كه پيام به خوبي منتقل نمي شود. فروش انبوه در كشوري كه تعداد كانال هاي راديو تلويزيوني و نشريات محدود باشد موثر خواهد بود، اما در كشوري كه صدها كانال راديو تلويزيوني و هزاران نشريه وجود دارد رسيدن به انبوه مخاطبان بسيار پرهزينه و دشوار است و به قولي دست يافتن به 10 ثانيه از توجه افراد روز به روز سخت تر مي شود و بزرگ ترين اشتباه در بازارداني (ماركتينگ) اين است كه بخواهيد براي همه كس همه چيز باشيد. امروزه به جاي انجام دادوستدهاي يك باره بايد به دنبال ايجاد و گسترش روابط درازمدت و رضايت بخش با مشتريان بود. زيرا محصولات مي آيند و مي روند اما آنچه مي ماند روابط با مشتريان است و شما مي توانيد در بيشتر جاها متمايز باشيد اما نمي توانيد در همه جا با يك ايده واحد متمايز باشيد.

چه كساني بايد از تبليغات ترانزيتي استفاده كنند؟

دل دنيسون معتقد است كه شركت هاي خدماتي يا خرده فروش ها كه مخاطبان مورد نظرشان در يك ناحيه شهري تمركز يافته اند براي اين كار مناسبند.

 

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

مزاياي تبليغات ترانزيتي

  1. تبليغات ترانزيتي داراي قدرت ارتباط سازي خوبي هستند.
  2. مدت زمان نمايش آن 16 تا 18 ساعت در روز است.
  3. در مسيرهاي خاص مخاطبان خوبي را پوشش مي دهد.

نواقص تبليغات ترانزيتي

  1. مخاطب تنها چند ثانيه فرصت درك مفهوم را دارد.
  2. به سرعت در برابر باد و باران و تصادفات از بين مي روند.
  3. به درد هر بازاري نمي خورند.

نكات مورد توجه در مديريت تبليغاتي ترانزيتي

  1. شناخت مشتري يا بازار هدف.
  2. انتخاب پيام مناسب شامل نام شركت يا محصول و شماره تلفن مناسب.
  3. سادگي و يكپارچگي در اجرا.
  4. اندازه گيري نتيجه و اصلاح به موقع .
  5. راستگويي- راستگويي و راستگويي.

بيشتر بخوانيد:   دوربين مداربسته   تجهيزات دوربين مداربسته       هايك ويژن      تي وي تي 

تاثير كرونا بر صنعت امنيت

۸ بازديد

 

بيماري همه گير جهاني COVID-19 در سال 1399 تأثير مهمي بر همه ما داشت، يك تحول چند وجهي با بهره مندي از تفكر در صنعت امنيت فيزيكي از جمله اين تغييرات است. در حال حاضر مي توان ماهيت دقيق و ميزان تأثير كرونا را با وضوح بيشتري مشاهده كرد البته هنوز به پايان اين تاثيرگذاري ها نرسيده ايم؛ ما از كارشناسان متخصص و فعال در صنعت امنيت پرسيديم كه تأثيرات مثبت و منفي Covid-19 در صنعت امنيت فيزيكي در سال 1399 چه بوده است و اين همه گيري چه تاثيري در سال 1400خواهد داشت؟

به تعويق افتادن پروژه هاي فناوري نوين در صنعت امنيت

  • مجتمع ها توانايي دسترسي به مكان مشتري را محدود مي كردند و پشتيباني از مشتريان با چالش هاي مهمي مواجه شده است. همچنين نوآوري در بسياري از بخش ها مانند هوش مصنوعي و فناوري هاي مربوط به مراقبت هاي بهداشتي، متوقف شده است. با اين حال اين اپيدمي، آگاهي هايي مربوط به راهكارهاي هوشمندي كه مي تواند در اين نوع بحران ها كمك كننده باشد، افزايش دا د.
  • راهكارهاي هوشمند دائما در رسانه ها به عنوان راهي بالقوه براي درك بهتر مشتري و ارتقا ايمني مشخص شده اند. برخي از راه حل ها، مانند كنترل اشغال، سال گذشته به طور گسترده اي اجرا شد و نتايج ملموسي را ارائه ميدهد. در بسياري از كشورها، شاهديم كه مراقبت هاي بهداشتي  مورد توجه و تاكيد واقع شده است براي حل بهتر شرايط مشابه ( اپيدمي) در آينده به راه حل هاي فني نياز خواهد بود  تا اطمينان حاصل شود كه همه ما آمادگي بيشتري براي مقابله با چالش هايي از اين قبيل را خواهيم داشت.

تأثيرات منفي همه گيري در صنعت امنيت مشهود است – بسياري از پروژه ها به تعويق افتاده و محدوديت هاي فاصله اجتماعي پايان كار آنها را سخت مي كند. در بسياري از موارد مشتريان بعنوان كاربر و مصرف كننده  نهايي مجبور شدند برنامه هاي تجاري خود را به تاريخ ديگري موكول كنند، كه همين تاخير البته تأثير مستقيم بر تأمين كنندگان امنيت دارد.

اما از بعد مثبت جريان، بسياري از اين پروژه ها به جاي اينكه بايگاني شوند، با تاخير و پس از تثبيت وضعيت،  ارائه مي شوند. امنيت يك نياز هميشگي براي كساني است كه براي محافظت از مردم و اموال به آن اعتماد مي كنند. يكي ديگر از موارد مثبتي كه من از نزديك ديده ام افزايش بهره وري و نوآوري است. تيم هاي توسعه كه دوركاري مي كنند، توانسته اند راحت تر  بر روي فعاليت هاي اصلي تمركز كنند و راه هاي جديدي براي حل مشكلات پيدا كنند.  اميدواريم كه در جهان واكسينه شده پس از همه گيري، بتوانيم از اين مزايا به عنوان يك درس ارزشمند استفاده كنيم.

استقرار آهسته يا مسئله دار واكسن كرونا مي تواند؛ منجر به انقباض شديد و كاهش تقاضاي بازار در اوايل سال 1400 شود. با اين حال، با فرض استفاده موفقيت آميز از واكسن تا اواسط سال، اوضاع مي تواند خيلي سريع بهبود يابد. اين امر باعث ايجاد سرمايه گذاري هاي بي سابقه و نوآوري مي شود.

اين بحران به صنعت امنيت فرصتي داده تا بتواند نقش و ارزش پيشنهادي خود را بازتعريف كند. ديگر از فناوري امنيتي به عنوان سيستم هايي استفاده نمي شود كه صرفاً براي ايمن نگه داشتن مردم و اموال مورد استفاده قرار مي گيرند و سرانجام به ابزاري استراتژيك براي كمك به بهبود عمليات تجاري تبديل شده است. راه حل ها و دوربين هاي امنيتي مبتني بر هوش مصنوعي اكنون قادر به چيزي فراتر و بزرگتر  از امنيت صرف هستند بلكه براي دريافت داده هاي ارزشمند بازاريابي و معاملات فروش، تجزيه و تحليل الگوها و رفتار مشتري نيز با استفاده از داده هاي اطلاعاتي عملياتي و تجاري كه مي توانند هزينه هاي خود را بپردازند و مستقيماً سودآوري سازمان را تحت تأثير قرار مي دهند، متمايز شدند.

نقش استراتژيك صنعت امنيت در آينده سازمان ها

اگرچه COVID-19 بدون شك بر صنعت امنيت تأثير گذاشته است، اما فناوري ما براي بسياري از مشتريان به جاي يك گزينه اختياري به الزام تبديل شده است. اگرچه  كه اين مساله ما را از تأثيرات جهاني COVID-19 محافظت نكرده است اما يك سطح از انعطاف پذيري را براي ادامه دادن به كسب درآمد و سرمايه گذاري فراهم مي كند. در استفاده از فن آوري هاي ما هنگام تكميل و نصب پروژه ها،  چالش و تأخيرهايي وجود داشته است، كه معمولاً از نيروي كار كمتري، در جهت رعايت نكات بهداشتي و ايمني استفاده مي شود. يك اثر مثبت اين است كه فناوري هاي جديد  با سرعت بخشيدن به توسعه محصول و  با تشويق شيوه و فرآيندهاي جديد كار به بازار وارد شدند. و  در سال 1400 اين امر به مشاغل كمك خواهد كرد تا نوآوري هاي بيشتري را وارد بازار كنند كه خبر خوبي براي مشتريان است. صنعت ما مي تواند از درسهايي كه در سال گذشته آموخته است براي حمايت موثرتر از مشتريان، شركا و نيروي كار ما استفاده كند و ما براي زندگي تا سال قويتر خواهيم بود.

صنعت امنيت فيزيكي توانست برخي از چالش هاي ايجاد شده توسط بيماري همه گير COVID-19 را برطرف كرده و منابع خود را جابجا تا اطمينان حاصل كند عملكردهاي لازم كسب و كار ادامه دارد. در عين حال، بسياري از صنايع  براي مدت زمان تاثيرگذار و طولاني متوقف شدند. سياري از فناوري هاي موجود مانند راه حل هاي بدون تماس و بيومتريك، ضروري شدند. وقتي وارد سال 1400 شديم، در مورد استفاده از فناوري هايي مانند هوش مصنوعي (AI)، سطح بالايي از بلوغ را شاهد هستيم، زيرا بسياري از آنها ارزش استفاده از آن را براي مسائل عملي متوجه شدند. عموم مردم درك بيشتري از كاربردهاي آن فراتر از تشخيص چهره، براي تشخيص اشيا / براي موارد گمشده يا بدون مراقبت، يا حتي برنامه هايي براي مديريت اشغال پيدا كردند.

تسريع انتقال تكنولوژي هاي جديد امنيتي به جامعه

چندين نكته مثبت وجود دارد كه با اتخاذ سريع گزينه هاي نصب مانند Remote ( كنترل از راه دور)  و Do-It-Together (تجميع عملكردها) شروع مي شود. ما به سرعت پشتيباني خود را متمركز كرديم و منابع جديدي را توسعه داديم آموزش هايي را ارائه داديم كه شركاي ما براي انتقال موفقيت آميز تجارت خود بسيار استفاده كردند. ارائه انواع گزينه هاي نصب در حال حاضر و در دراز مدت بسيار مهم است، زيرا همه گيري باعث عدم امنيت در مصرف كنندگان مي شود – نكته مثبت ديگر؛ صاحبان مشاغل و منازل آرامش بيشتري مي خواهند و براي همين به  دنبال سيستم هاي جامع تري هستند كه شامل تهاجم، ويدئو، تجزيه و تحليل، اتوماسيون و موارد ديگر باشد. اين فرصت هاي بيشتر را براي مجتمع ها فراهم مي كند كه به پايداري و ثبات مشتري در نصب هاي جديد اهميت مي دهند. براي كمك به ديگران در استفاده از اين مزيت، چندين مجتمع تجاري براي كسب و كارهاي كوچك و متوسط و بهترين فروش هاي تجاري خود را از طريق انجمن شركاي ما به اشتراك گذاشتند.

در حالي كه ما سهم خود را از وقايع بي سابقه در سال 1399 داشتيم ، اما يكي از راه هاي پيشرفت صنعت فناوري امنيتي استفاده از فناوري ها و راه حل هاي موجود براي استفاده هاي مرتبط با بيماري همه گيري بود. به عنوان مثال، در حالي كه اينتركام ها يك نوع استفاده استاندارد براي دانشگاه ها از هر نوع و اندازه اي هستند ، استفاده از آي فون هاي ويدئويي مبتني بر IP به طور فزاينده اي ارزشمند مي شود.  در موارد ديگر، آي فون آي پي در مراكز درماني در اتاق هاي جدا شده COVID-19   در حالي كه تماس را محدود مي كنند، كمك مي كند و  به كاركنان اجازه مي دهد تا با بيماران ارتباط برقرار كنند . در سال 1400 ، با نزديك شدن به روشي كه زندگي با محدوديت كمتري روبرو است، تأثيرات طولاني مدت همه گيري را ادامه خواهيم داد. با اين كه، مقررات  اپيدمي يك شبه از بين مي روند، ما پيش بيني مي كنيم كه مديران از اين به بعد با در نظر داشتن ايمني و امنيت بهداشت كاركنان، اقدامات لازم را براي آينده قابل پيش بيني انجام دهند.

اثرات كرونا بر صنعت امنيت

بيشتر بخوانيد:   هايك ويژن    نصب دوربين مداربسته     تي وي تي   قيمت دوربين مداربسته

گسترش قابليت هاي خدمات از راه دور

بحران COVID-19 همچنان چالش هاي بزرگي را براي مشاغل ايجاد مي كند. در نتيجه همه گيري، مشتريان بيشتر به قابليت هاي خدمات از راه دور علاقه مند شدند چون به آنها اين امكان را مي دهد تا استانداردهاي امنيتي بالايي را حفظ كنند و در عين حال در تجارت نيز اخلالي ايجاد نمي شود. براي كاهش شيوع بيماري ، بسياري از مشتريان، راه حل هاي كنترل دسترسي بدون لمس را با استفاده از فن آوري جديد مانند تشخيص چهره براي ايمن نگه داشتن كاركنان و بازديد كنندگان بكارگرفتند. در سال 1400، ما همچنان انتظار داريم كه  شرايط جديد  به مشاغلي  نياز داشته باشد تا ساختمانها را به گونه ديگري اداره كنند كه هم براي بهبود سلامت كارمندان و هم ايجاد اعتماد در بازگشت تيمها به محل كار موثر باشد و براي كمك به اينكه مشاغل خدمات خود را  با روشي مشاركتي در محيط هاي امن، سالم و هوشمندتر ارائه دهند. اين امر به ويژه هنگامي كه تعداد كاركنان در محل به دليل روند دوركاري، نوسان دارد، صادق است. همچنين ما پيش بيني مي كنيم كه اين مساله به تقاضاي راه حل هاي مشخص و بهينه بصورت دوركاري  بيانجامد.

سال 1399 نقطه عطفي براي صنعت امنيت فيزيكي بود. در اين مورد شك نكنيد.  COVID-19 امنيت جسمي ، فناوري اطلاعات و منابع انساني (HR) را با هم متحد و تجميع كرد. ادارات سيل را مجبور به همكاري در برابر بيماري كرد و همگرايي امنيتي و تحول ديجيتال را تسريع كرد. در طي همه گيري، شركتهايي كه از همگرايي تحول ديجيتال و امنيت استقبال مي كنند، محل كار خود را براي بازگشت كاركنان بهتر از كساني كه اين تغيير را انجام نداده اند ، فراهم مي كنند. در سال 1400 ، با ادامه ارزيابي مجدد شركت ها از دسترسي به فضاهاي فيزيكي و بازگشت با خيال راحت به كار، كاربران بيشتري اصول همگرايي امنيتي و مديريت هويت يكپارچه را اتخاذ مي كنند. مشاغل در حال تعريف مجدد آينده كار هستند و امنيت نقش اساسي را بازي مي كند. دسترسي يكپارچه به هويت و امنيت فيزيكي و كنترل دسترسي نرم افزار اچ آر، سيستم عامل گردش كار فناوري اطلاعات مانند ServiceNow و اعتبار سنجي موبايل و فن آوري دسترسي مانند Safetrust  به قلب امنيت تبديل مي شود.

فرصت نوآوري در بهداشت و امنيت

مثبت ترين اثر COVID-19 بر صنعت ما، فرصت نوآوري در بهداشت و امنيت بيشتر در هنگام برنامه ريزي شركت ها براي رويه هاي بازگشت به دفتر و كمپاني خود بوده است. ويژگي هايي از قبيل شناسه هاي تلفن همراه، توزيع نشان بدون لمس و ورود بدون تماس در مركز توجه قرار گرفته و توسط مشتريان بيشتري پذيرفته مي شوند. با استفاده از اين فناوري، ما مي توانيم اطلاعات بيشتري در مورد نحوه استفاده از فضاها، تعداد افراد در هر زمان در يك فضا و حتي محدود كردن دسترسي بر اساس وظيفه كاري يا وضعيت سلامتي خود، گزارش و ارائه دهيم. اثرات منفي همه گيري از دست دادن قابليت جمع شدن در نمايشگاه ها و ملاقات هاي حضوري است، اما فن آوري هايي مانند زوم در رابطه با اين مشكل  به ما كمك مي كند  كه با وجود فاصله فيزيكي بيشتر،  به يكديگر  وصل شويم.

عوامل اقتصادي مرتبط با همه گيري همچنان در سال 1400 چالش هاي مهمي را ايجاد كرده است. سازمانهاي دولتي و خصوصي در مورد هزينه هاي عمده شركت احتياط مي كنند – در اولويت بندي پروژه هايي كه مي توانند به آنها كمك كنند تا در كوتاه مدت بهره وري بيشتري داشته باشند، مورد توجه قرار ميگيرد. از ديدگاه مثبت در مورد اينكه مشاغل از اين زمان كه هر ثانيه آن هزينه بر است براي استفاده خلاقانه در به روزرساني و استقرار مجدد سيستم هاي امنيتي خود استفاده خواهند كرد. و اين به آنها امكان مي دهد كه به طور گسترده تري درباره نقش و ارزش امنيت فيزيكي و آنچه مي تواند فراتر از برنامه هاي سنتي به كار گرفته شود را اثبات كنند.

ما شاهد اثبات اين انعطاف پذيري و تدبير بيشتر در طي چند ماه گذشته بوده ايم كه بسياري از مشتريان و شركا از فناوري امنيتي خود به عنوان ابزار استراتژيك براي مبارزه با همه گيري استفاده مي كنند. و هنگامي كه سرانجام بحران فروكش كرد، فناوري امنيت فيزيكي يكپارچه همان چيزي خواهد شد كه هميشه قرار بود باشد: «يك فناوري استراتژيك و شكل دهنده بنگاه اقتصادي»

لزوم ايجاد فرآيند هاي عملياتي جديد

COVID-19 چالشهاي منحصر به فردي را براي صنعت امنيت فيزيكي به وجود آورده است ، بزرگترين سوال و چالش رعايت پروتكل جديد مربوط به بهداشت و ايمني و ايجاد فرايندهاي عملياتي همراه با آنها است. اين مساله  هم مثبت و هم منفي است. اگرچه تنظيم مقررات تجاري دست و پا گير بوده اما همچنين فرصتي براي نوآوري مانند راه حل هاي مبتني بر امنيت ارائه داده، كه اكنون به مديريت مقررات ايمني و بهداشتي در زمان واقعي كمك مي كنند.

در سال 1400 ، ما همچنان شاهد خواهيم بود كه مشاغل براي مدت طولاني از رويه هاي سابق خود استفاده مي كنند و صنعت امنيت بايد همگام با اين تغييرات باشد. به عنوان مثال، اكنون اكثر رستوران ها به دنبال ارتقا و افزايش امنيت خود هستند چرا كه ميزهاي پذيرايي آنها در فضاي در بسته ممنوع و به منطقه سر باز منتقل شده اند.  بنابراين شاهديم كه هر سازماني تغييرات خاص خود را براي بهبود خدمات داشته است. همانطور كه گفته شد،  موفقيت قابل دستيابي است،  فقط به تجديد رويكرد نياز دارد.

لزوم توجه صنعت امنيت به سلامت كارمندان

Covid-19 چندين اثر منفي بر صنعت امنيت فيزيكي داشت. بيشترين آن تأثير بر سلامتي و ايمني كارمندان و مشتريان بود. اطمينان از ايمني كارمندان و مشتريان اولويت شماره 1 بيشتر سازمانها بوده است. ما همچنين شاهد بسته شدن چندين صنعت بوديم و اين مساله باعث تاخير در پروژه ها شد تا زماني كه مردم بتوانند دوباره و با خيال راحت به مكان هاي فيزيكي دسترسي پيدا كنند. سرانجام، عدم اطمينان كلي در اقتصاد باعث شد كه شركت ها به آرامي براي شروع يا ادامه پروژه هاي بزرگ حركت كنند.   فناوري هاي جديد توسط سازمان هايي كه منطبق با شرايط جديد، دور كاري را بر روش هاي سنتي حضور الزامي در محل كار ترجيح دادند پذيرش بيشتري داشته است و به سرعت هم افزايش يافته است.

براي سازمانهايي كه همچنان در محل كار خود حضور دارند؛ غربالگري كارمندان و بازديدكنندگان بسيار مهم شد. مديريت دسترسي فضاهايي كه مشتريان مراجع كننده براي دريافت خدمات نياز دارند،  مهمتر از هميشه است.

شناخت و  انعطاف پذيري محض صنعت ما در اين دوران دشوار و سخت مهم است. برخلاف ساير صنايع تحت تأثير COVID-19 ، امنيت همچنان براي مسئوليت و حمايت از مردم و دارايي لازم است. با وجود محدوديت هاي مربوط به COVID و تأثير آن بر اقتصاد ايالات متحده و جهاني ، Hanwha Techwin با حفظ خدمات  و ادامه تأمين نيازهاي مشتريان ، حركت مثبت خود را حفظ كرده است.

آينده صنعت امنيت

توانايي توسعه سريع و انتشار محصولات و خدمات براي كمك به چالش هاي مربوط به COVID مانند نظارت بر اشتغال، تشخيص ماسك و فاصله اجتماعي، شاهدي بر قدرت فناوري امروز و چابكي سيستم هاي مبتني بر هوش مصنوعي است. سال 1400  سال بهبود خواهد بود، و در حالي كه از عواقب همه گيري بازمي گرديم، بايد همه را تشويق كنيم كه هر جنبه از كسب و كار خود را از نحوه ورود به  محل كار تا نحوه ارتباط با يكديگر دوباره ارزيابي كرده و بهبود دهند.

COVID-19 در سال 1399 چالش هاي تجاري بي سابقه اي را به صنعت امنيت تحميل كرد. همزمان فرصت هاي جديدي را براي صنعت ما نيز ايجاد كرد. و اين هر دو روند احتمالاً تا پايان سال 1400 ادامه خواهد يافت زيرا COVID با يك دست امنيت را از بازار  مي گيرد و با دست ديگر آن را پس مي دهد. و اين باعث شده است كه خوشبختانه، صنعت امنيت همچنان در حال فعاليت باشيد.

9 اصل مهم در تبليغات

۹ بازديد

اصول زيرمجموعه اي از باورها و روش هايي است كه براي افزايش شانس موفقيت در تبليغات، اثبات شده اند. آگهي دهنده هاي با تجربه دائم تلاش مي كنند تا از ماهيت خود خارج شوند و دنيا را با چشم و قلب مشتريانشان ببينند.

اصل يكم : بازاريابي در مورد احتمالات است نه پيش بيني ها

رفتار انسان نسبي است نه مطلق. انسان ها آزاد هستند و در موقعيت هاي متفاوت رفتارهاي مختلفي دارند كه موقعيت ها هم به طور غيرمنتظره اي تغيير مي كنند و هيچ گاه نمي توانيد از انسان انتظار داشته باشيد كاري كه مي خواهيد را انجام دهد. اگر نتايج گذشته را بررسي كنيد مي توانيد بفهميد كه در گذشته چه رخ داده و چه چيزي كارايي داشته است ولي تضميني براي اينكه براي امروز يا فردا هم موثر باشد وجود ندارد. آگهي دهندگان دورانديش مي دانند كه بازاريابي همواره يك سرمايه گذاري براي آينده است آن هم به وسيله متغيرهايي كه بيشتر آن ها قابل كنترل نيستند. پس مي توان گفت بازاريابي يك سرمايه گذاري بدون تضمين بازگشت سرمايه است. مي توان اين عدم قطعيت را كاهش داد اما حذف كلي ريسك آن غيرممكن است. آگهي دهندگان دورانديش در هر تصميمي كه مي گيرند اين ريسك را در نظر دارند.

article_image_one_653.jpg

اصل دوم : بگذاريد مشتري جلوتر از شما حركت كند

يكي از راه هاي مقدم كردن مردم، استفاده از تحقيقات بازار است. اگر فكر مي كنيد ارتباطات بازاريابي راهي براي گفت وگو با مشتريان است، پس تحقيق كنيد مردم در كجا دوست دارند چه چيزي را بشنوند يا نشنوند و آيا محصول و ارتباطات شما همان چيزي است كه مي خواهند بشنوند. اگر باهوش باشيد، محصول و ارتباطات شما متاثر از خواسته بازار هدف خواهد بود.

اصل سوم : همه چيز را يكي و هم راستا كنيد

مشتريان يك دستي را دوست دارند. دوست دارند به قولي كه ديروز داديد امروز و فردا هم وفادار باشيد. به دنبال برندهايي هستند كه به چيزي كه ارائه مي كنند اعتماد داشته باشند. بنابراين بايد همه چيز را يكي كنيد. محصول، قيمت، تبليغ، وعده هاي بازاريابي، پيامي كه از طرف رسانه ها و اشخاص مختلف ارسال مي كنيد و… را يكي كنيد.

اصل چهارم : تئوري الاكلنگ باري كالن در مورد رفتارهاي انساني

امروزه بازاريابي بسيار پيچيده شده است. بازار به هزاران گروه كوچك تقسيم مي شود. ممكن است رقبا از كشورهايي ديگر يا صنايعي كاملا بي ربط باشند. رسانه ها همه جا هستند از موبايل گرفته تا ديوارهاي شهر. يك ابزار ساده براي پرداختن به همه اين پيچيدگي ها وجود دارد به نام تئوري «الاكلنگ باري كالن در مورد رفتارهاي انساني» كه از اين تئوري براي ساده تر كردن تصميمات پيچيده بازاريابي استفاده مي شود اين تئوري بيان مي كند رفتار انساني همچون الاكلنگي از ترس و نياز است. وقتي نياز سنگين تر از ترس باشد عمل مي كنيم. وقتي ترس سنگين تر باشد، عمل نمي كنيم.

 

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

تيپر كورولاري مي گويد: وظيفه ما به عنوان آگهي دهنده اين است كه ترس را كنار بگذاريم و به نياز بپيونديم. سپس الاكلنگ كار مي كند و مشتري ميليون ها دلار خريد مي كند يا به دنبال خريد بيشتر مي رود. پس وظيفه شما به عنوان آگهي دهنده، افزايش نياز مشتري به كمك ابزارهاي بازاريابي است كه در اختيار داريد: طراحي محصول، آگهي و پيام. همچنين وظيفه شما كاهش ترس آن ها با درخواست انجام عملي كم ريسك است.

اصل پنجم : براي پولدار شدن، بايد ممتاز باشيد

اگر تمام پول ها و وقت هاي دنيا را داريد ديگر نياز نيست استراتژي داشته باشيد؛ اما اگر بودجه محدودي داريد لازم است استراتژي داشته باشيد. مراقب باشيد، سعي نكنيد براي همه ي مردم، همه چيز را ارائه كنيد. با گسترش شبكه كاري خود بدون استثنا كردن كسي، در واقع در حال كاهش دادن شانس موفقيت خود هستيد.

اصل ششم : يك آگهي، يك ايده

براي يك شخص عادي كمتر از نيم ثانيه طول مي كشد تا تصميم بگيرد به آگهي شما توجه كند يا نكند؛ يعني اينكه، جذاب ترين موضوع را به گونه اي به كار ببريد تا اولين چيزي باشد كه ديده يا شنيده مي شود. مطالعات نشان مي دهد حتي وقتي تصميم گرفتيد به يك آگهي توجه كنيد، هنوز هم آن را سطحي مي خوانيد تا به نقطه موردعلاقه برسيد، ابتدا تيتر يا تصوير اصلي، سپس عكس هاي جانبي و توضيحات عكس، سپس لوگو با شعار تبليغاتي؛ آن هم درصورتي كه اين ها جذابيت داشته باشند؛ آن وقت متن اصلي آگهي را مي خوانيد. مردم سطحي مي خوانند تا در زمان و انرژي صرفه جويي كنند. ارائه فهرست بلندي از نقطه نظرات، براي خوانندگان يا بينندگان كار نادرستي است؛ هر آگهي فقط بايد يك ايده اصلي داشته باشد.

اصل هفتم : هم مرتبط و هم خاص باشيد

هدف شما به عنوان يك آگهي دهنده يا شركت اين است كه چنان تفاوت مهمي ايجاد كنيد كه موجب شود مشتري شما را به رقباي ديگر ترجيح دهد؛ يعني چيزي كه انتظارش را داريد. آگهي ها بايد براي مخاطبين مرتبط و غيرمنتظره باشند. مرتبط بودن موجب مفيد بودن و غيرمنتظره بودن موجب موردتوجه قرار گرفتن مي شود. تنها تعداد كمي از آگهي ها مرتبط و غيرمنتظره هستند. شما بايد هر دو باشيد.

اصل هشتم : اول ميوه هاي دم دست را بچينيد

سودآورترين بازار هدفي كه مي توانيد داشته باشيد، مشتريان كنوني شما هستند. اسم شما را مي شناسند، اعتبارتان را باور دارند، از شما تجربه خوبي دارند، به شما وفادار هستند و خريد از شما را كم ريسك مي دانند. در بسياري از كسب وكارها، ايجاد بانك اطلاعات مشتريان به شركت ها اين امكان را مي دهد تا با ارزش ترين آن ها را شناسايي كنند. حتي مي توانيد بانك اطلاعاتي درست كنيد كه پيش بيني كند كدام يك از مشتريان، كالاهاي ديگر شما را هم خريداري خواهند كرد.

اصل نهم : از ادعاهاي بي اساس پرهيز كنيد

آزمايش هاي مكرر تبليغات نشان مي دهد، مشتريان در معرض كلمات مهم، ادعاهاي غلو شده و عكس هاي غيرواقعي هستند. امروزه برطرف كردن شك مردم تقريبا غيرممكن شده است. آن ها براي باوركردن پيام شما به دلايل قدرتمند نياز دارند نه مزخرفاتي كه موجب باور نكردن آن ها شود. اولين و بهترين راه براي اجتناب از چرندگويي، غلو نكردن است. كمتر تعهد بدهيد بيشتر ارائه كنيد. تبليغات با وعده دادن موجب انتظار مي شود. وقتي بيش ازحد وعده مي دهيد درواقع در حال نااميد كردن مشتريان و آسيب زدن به اعتبار ارتباطات آينده هستيد. هميشه ادعاهاي تبليغي خود را بررسي كنيد تا فراتر از توانايي شما نباشد.

بيشتر بخوانيد:   دوربين مداربسته   تجهيزات دوربين مداربسته       هايك ويژن      تي وي تي 

چالش هاي امنيتي محافظت از كسب و كارهاي كوچك و متوسط

۹ بازديد

 

مشاغل كوچك و متوسط ​​(SME) در كل سهم بزرگي در اقتصاد دارند. سهم اين كسب و كارها در اقتصاد كلان كشورها عموما به صورت جداگانه در نظر گرفته مي شود و البته در مقياس كلان كشورها تاثير بسياري بر اقتصاد دارند. در حالت كلي كسب و كارهاي كوچك و متوسط ممكن است به اندازه شركت ها و سازمان هاي بزرگ مورد توجه صنعت امنيت قرار نگرفته باشند، اما در مورد حفظ  امنيت در اين مشاغل نيازهاي زيادي وجود دارد كه بايد به آنها رسيدگي شود.

كسب و كارهاي كوچك همچنين چالش هاي منحصر به فردي را براي توليدكنندگان و ادغام كنندگان امنيتي در پي تأمين نيازهاي خود به وجود مي آورند. سوالي كه مي خواهيم در ادامه اين مقاله به آن پاسخ دهيم اين است كه، حمايت از مشاغل كوچك و متوسط ​​(SME ها) چه چالش هاي امنيتي را در خود جاي مي دهد؟

عدم تمايل به سرمايه گذاري هاي كلان

مشاغل كوچك و متوسط ​​به طور كلي  از هزينه هاي كلان سرمايه اجتناب مي كنند، چرا كه اين مشاغل عموما فاقد منابع لازم مالي براي پوشش آسان هزينه هاي امنيتي هستند. اغلب اين مشاغل نوپا هستند و به دنبال رشد و شكوفايي، بنابراين كاهش قابل توجه ذخاير نقدي آنها مي تواند به طور بالقوه فاجعه بار باشد. در عين حال، اين مشاغل بايد به اندازه ديگران از امنيت جسمي و سايبري خود محافظت كنند. در اينجا امنيت به عنوان سرويس هاي ماهانه و با مخارج اندك ظاهر مي شود. بخش امنيتي براي ارائه خدمات خود به مشاغل كوچك و متوسط به همان روشي كه مي توانيد تلفن همراه، خانه يا ماشين جديد را به شكل اقساط بخريد، با پخش هزينه در مدت زمان مشخص، كمك مي كند كه تعداد بيشتري از مشاغل كوچك از مزيت هاي فناوري هاي نوين صنعت امنيت بهره مند شوند.

روش ديگر براي كمك به اين مشاغل انعقاد قرارداد با هزينه هاي افزايشي معقول است. به اين ترتيب تأمين كننده بعد از نصب سيستم هاي امنيتي در محل كسب و كارهاي كوچك، همچنان مالك سيستم هاي نصب شده  باقي مي ماند اما با ارائه خدمات در طول زمان درآمد منظمي نيز بدست مي آورد. اين روش به كسب و كارهاي كوچك كمك مي كند تا بدون ترس از هزينه سرمايه غيرمنتظره از جديدترين سيستم هاي امنيتي بهره مند شوند.

كاهش درآمد ها در نتيجه همه گيري كرونا

همه مشاغل بهترين راه حل ها و خدمات را براي محافظت از سرمايه گذاران و دارايي هاي خود مي خواهند. اما به دليل همه گيري، منابع به ويژه براي مشاغل كوچك و متوسط ​​در حال حاضر بسيار ناچيز است. در نتيجه، يافتن يك استراتژي امنيتي متناسب با بودجه ضمن تأمين نيازهاي آنها قطعاً يك چالش بزرگ به حساب مي آيد. از آخرين نظارت تصويري با هوش مصنوعي گرفته تا كنترل دسترسي بدون لمس ، صاحبان مشاغل كوچك و متوسط و مديران تاسيسات براي صرفه جويي در هزينه ها مجبور نيستند عملكرد و امنيت را فدا كنند.

با سرمايه گذاري در راه حل ها و خدمات يكپارچه كه مي تواند اهداف مختلفي را تأمين كند و متناسب با نيازهاي منحصر به فرد آنها باشد، مشاغل كوچك نيز مي توانند منابع مالي خود را براي رسيدن به اهداف امنيتي بهتر  استفاده كنند. با در نظر گرفتن استراتژي مناسب، سازمانها در هر اندازه مي توانند رويكرد امنيتي مناسبي داشته باشند كه با غولهاي تجاري نيز در اين حوزه برابري مي كند.

استفاده از سيستم هاي يكپارچه امنيتي

بزرگترين چالش اين است كه صاحبان مشاغل كوچك و متوسط با انتخاب بستري براي محصولات امنيتي، سيستم هايي را كه از تجارت آنها محافظت مي كنند را  ساده سازي مي كنند. سيستم هاي تجاري كه از نظر طراحي متفاوت هستند در صورت استفاده نامناسب در مقياس هاي كوچك نه تنها ممكن است امنيت مشاغل را بهبود ندهند بلكه مي توانند مشكلات بيشتري در حوزه امنيت براي آنها ايجاد كنند.

بنابراين نظر كارشناسان ما اين است كه، كسب و كارهاي كوچك و متوسط با استفاده از يك راه حل واحد كه تمام نيازهاي امنيتي آنها را پوشش مي دهد، بيشترين سود را خواهند برد. براي مثال سيستم عامل هاي هوشمند تجاري كه از بينش و هوشمندي نيز برخوردار هستند، به صاحبان مشاغل كوچك كمك مي كند تا از دارايي خود بهتر محافظت كنند و تجارت و كارمندان خود را نيز با استفاده از علم روز مديريت كنند. اين سيستم ها امكانات بسيار سهل و آساني در خدمت شما قرار مي دهند كه در صورت لغو كار، تجارت به طور خودكار تأمين مي شود و از طريق تأييد ويدئو، تحويل كالا و خدمات با خيال راحت انجام مي شود. اين سيستم ها همچنين داده هاي تجربه مشتري را در مورد جزئياتي مانند فعاليت مشتري، مناطق پر رفت و آمد و صف هاي فروش ارائه مي دهند.

امنيت كسب و كارهاي كوچك

بيشتر بخوانيد:   هايك ويژن    نصب دوربين مداربسته     تي وي تي   قيمت دوربين مداربسته  

دسترسي از راه دور در شرايط حساس همه گيري

كسب و كارهاي كوچك و متوسط در تأمين نياز هاي امنيتي خود با چالش هاي منحصر به فردي روبرو هستند. اگر كرونا به ما چيزي ياد داده باشد اينست كه هر لحظه ممكن است به برنامه هاي عادي كاري خود دسترسي نداشته باشيد، بنابراين دسترسي از راه دور مي تواند به سرعت به يك دارايي حياتي براي هر كسب و كاري تبديل شود. جاسازي تمام سيستم هاي امنيتي و داده هاي شما در يك كمد فناوري اطلاعات ديگر به نفع بسياري از شركت هاي كوچك نيست. اعلان هاي امنيتي، مشاهده از راه دور فيلم مكانهاي مختلف كسب و كار شما، تأييد ويدئو و سرويس هاي ابري اكنون براي مشتريان كسب و كارهاي كوچك قابل دسترس است.

مالكين كسب و كارهاي كوچك بايد بتوانند از هر كجا، در هر زمان و از هر دستگاهي به اين سيستم ها و ويژگي هاي امنيتي دسترسي داشته باشند. توانايي انتقال راه حل هاي امنيتي به سيستم هاي ابري، روشي آسان و موثر براي تحقق اين اهداف با يك بستر قابل اعتماد و مطمئن است كه امنيت افراد ، دارايي ها و منابع مالي  را تضمين مي كند.

بيشتر بخوانيد:   دوربين مداربسته   تجهيزات دوربين مداربسته       هايك ويژن      تي وي تي 

تصميمات اشتباه در انتخاب راهكارهاي امنيتي

كسب و كارهاي كوچك و متوسط معمولاً بايد با منابع محدود به موفقيت هاي بزرگ دست يابند. وقتي صحبت از امنيت فيزيكي مي شود ، اغلب انتخاب فناوري آنها مانند دوربين هاي مداربسته با توجه به منابع مالي محدود انجام مي شود. در پايان بسياري از آنها به جاي تهيه يك برنامه استراتژيك براي به روزرساني سيستم امنيتي مورد نياز خود به عنوان يك راهكار منسجم، راه حلهاي مختلفي را براي كنترل دسترسي و نظارت تصويري  انتخاب مي كنند كه در نهايت نياز اصلي امنيتي آنها را ممكن است به دليل صرفه جويي پوشش ندهد.  اين موضوع مي تواند كسب و كارهاي كوچك را در معرض خطر بيشتري مانند حملات سايبري قرار دهد. زيرا تنها يك دستگاه محافظت نشده يا براي به خطر انداختن كل سيستم و كسب وكارها كافي است تا كل سيستم شما را با خطر مواجه كند.

موضوع مهم ديگر اين است كه صاحبان كسب و كارهاي كوچك فكر مي كنند كه چون معامله ميلياردي ندارند، مجرمان اينترنتي زحمت حمله به شبكه هاي آنها را نخواهند كشيد. با اين حال آمارها نشان مي دهند كه صاحبان كسب و كارهاي كوچك و متوسط در واقع بيشتر در معرض خطر حملات هكري، سايبري و حتي دزدي از ساختمان ها هستند.و اين موضوع ممكن است تجارت اين كسب و كارها را  با خطرات جدي مواجه كند.

نتيجه گيري

كسب و كارهاي كوچك و متوسط تمايل دارند محصولات را به جاي سيستم انتخاب كنند و در نتيجه اغلب با مشكلات ادغام سيستم هاي امنيتي روبرو مي شوند. آنها به احتمال زياد سيستم هاي امنيتي را به صورت تكه تكه، گاهي اوقات بدون نگاه به يك كل منسجم و با نگاه بسيار جز نگرانه خريداري مي كنند. كسب و كارهاي كوچك و متوسط همچنين با چالش هايي از جمله بودجه محدود، كمبود منابع انساني داخلي و متخصص در زمينه IT و منابع اداري كمتر روبرو هستند. به همين دليل است كه اين كسب و كارها در مورد امنيت سايبري در معرض خطر به مراتب بيشتري قرار دارند و كمتر محافظت مي شوند. همچنين  ، بازار كسب و كارهاي كوچك در زمان همه گيري كرونا با اختلال بي نظيري روبرو شده است و اين موضوع چالش اين حوزه براي بهره مندي از تكنولوژي هاي جديد صنعت امنيت را بيشتر كرده است.